Godmorgon!



Godmorgon Tisdag, nu har jag nyss vaknat och plattathåret och sminkat mig. Har letat efter mjukis byxor också och som tur var hitta jag ett par=) Börjar kl 10.00 idag så åker hemma från vid 09.00 och är i skolan till tio. Ska kanske upp till sjukhuset idag för att hälsa på min syster, som har varit tvungen till att ta bort blindtarmen så hon mår inte så bra nu, så hon får nog stanna på sjukan några dagar till. Kanske kan pigga upp henne med nått, får se hur de blir, men krya på dig syster!
 

Dagens kläder:
-Svarta leggins
-Grått långt linne
-Grå tröja som ni ser på bilden
-Utsläppt hår

Dagens smink:
-Mascara
-Brunkräm
-Puder
-Rose

Dagens humör:
-Trött just nu, men jag är juh som sagt nästan alltid glad, som jag fick höra igår *BUSIGABECCA*
Så antar att denna dag blir sig lik, med min blondin vid sida i skolan (hon är helt galen om ni frågar mig)

//Becca<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0