Helgen!

Hej bloggen förrlåt om jag inte har skrivit på ett tag men har haft så mycket för mig de senaste dagarna! I fredags var jag med carro vi skulle egentligen till tanto för att träffa robin och hans kompisar men de blev ändrade planer för de, så vi drog till simons kompis istället på fest, och sedan till slussen och träffa sam och hans kompis och sen hem för att sova. På lördagen städa vi och fixa hemma hos min mamma eftersom att jag skulle ha tjejemiddag påä kvällen, det vbar mys vi var 6 tjejer och hade super kul, lite senare under kvällen kom johnny också, och senare kom också jerry och hans polare. Hahah det var en mysig kväll och mina brudar verkade vara nöjda. Hahah plus att jag mådde så jävla bra också, de kommer snart upp en massa bilder när Anjeli laddar upp de på datan. =)

Nu ska jag göra mig i ordning för att snart dra mig till skolan! har prov på torsdag så måste lägga ner tid till att plugga på de, blir trött varje gång ja tänker på de, men men nu måste jag sluta skriva. Pusss Pussss becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0