Helgen

förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag men har haft mycket för mig, och min data hos mamma har inte funkat så som den ska:/ så knappt varit inne någonting. Iaf i fredags var jag ledig från skolan eftersom att jag inte har eng B så var jag ledig hela dagen. Tog de lungt hemma först sen gjorde jag mig i ordning och åkte till sickla fgör att möta carro och anna, eftersom att vi skulle fixa våra ögonbryn. Jag blev fett nöjd med mina iaf.

Efter att vi var klara med de drog vi till slussen för att möta pernilla eftersom att jag skulle snacka med henne, det gick bra. Kom väl i stort sätt fram till att en viss person är fett sorlig, behöver inte gå in på detaljer vi vet ochg de e är huvudsaken. Men iaf Pernilla du fötjännar en person som är så mycket bättre än han. Kan lova dig på allt att du är inte den ända av hans tjejer. Men hoppas att du tar rätt beslut för dig, och vet vad som är bäst för dig själv. 

Har varit runt på olika fester hela helgen. Och så sovit hemma hos mig och haft en helt okej helg iaf. Kunde juh ha varit bättre, men de kommer nästa helg.   

Nu är jag iaf hemma hos pappa, där jag har min data så ni får veta om mig och mina dagar. Ska till skolan i morgon har sovmorgon=)

// Hörs senare Pusss becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0