Idag

Kärlek finns de? Hmmm.. det är så klart att kärlek finns, att ha någon att dela de med. Men det kan vara så svårt ibland, känns ibland som man hatar kärleken fast man egentligen älskar den. I vissa lägen orkar jag bara inte mer med kärlek/killar och allt, men när man tänker på vad man inte har ibland så kan man sakna de väldigt mycket. Att ha någon vid sin sida dag som natt! 

Min dag har iaf varit rätt bra, finns inget att klaga på började dagen med sovmorgon sen svenska lunch idrott och som sist samhälle. En dag som börja 10 och sluta 15.00 rätt skönt om jag ska vara ärlig. Var med på idrotten idag haha känner mig fett stolt eftersom att förra terminen var jag med på 2 lektioner under hela den tiden jag gick i skolan. Plus att jag inte har skolkat än ända dag, gått på alla lektioner.

Sitter just nu hemma i mitt rum kom hem lite innan halv 5 så drog upp till stallet och gav hästarna mat, sen hem igen och sitter i rummet vid datan musik och te fett mysigt, älskar mitt nya rum hemma hos pappa det är så söt och fint.  Ikväll blir de till att ta de lungt kanske lägger mig i sängen och kollar på en eller två bra filmer och bara tar hand om mig själv. =)

Men nu måste ja hitta min mobil, vi hörs senare!
//Becca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0