Igår

Hejsan tänkte berätta lite om min dag igår. Var ju som sagt i skolan hela dagen. Hade en rätt så skön dag. Hade ju prov igår och de gick rätt så bra=) Efter skolan drog jag och carro till odenplan för att jobba på min mammas gym skulle dela ut lite lappar på stan, fick ju pengar för de så de var helt okej. Haha jag och carro blev också filmade av en snubbe på stan, vi skulle stå framför kameran och säga 10, 1   0, 10 typ hundra gånger, hahah men vi fick en triss lott för de och carro den jäveln vann 50 kr. Men men efter vi var klara fick vi våra pengar sen drog vi till slussen och käka på donken, efter ett tag ringde jag carros kompis Christian som hade jätte tråkigt så han kom till slussen med bil och sedan körde mig först till gustavsberg C och sedan hem carro, skit gulligt ju. Jag kom hem med 7 båten och de första jag gjorde var att börja STÄDA boring men det var ett måste såg ut som en bomb hemma!

Det var typ min dag igår somna i sängen framför en film med mysigt!
//becca


Sa tränings erbjudande igår ungefär 50000 gånger till alla som gick förbi hahah blev lite tjatigt, men vi var tvungna att säga det till jobbet.                    TRÄNING ERBJUDANDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0