Info=)

:O
Ojojojo nu börjar de bli mycket saker som jag vill hinna med i helgen och som typ ska göras. på fredag ska ja kanske festa eller träffa en viss person och på lördag skulle vi ha tjejmiddag hemma hos mig, sen ringde mamma nyss och fråga om ja kunde tänka mig att jobba på hennes chefs bröllop och servera och så, de e från 4-7 på kvällen sen kanske man ska hem fort och ha rjej middag hela kvällen lång. Jag vill också hinna med att gå på krogen någon av dagarna men känns som att jag vill för mycket och själv inte har tid till allt! Hehhe det kan vara så ibland när man har världens underbaraste kompisar som man alltid har lika kul med, så att de alltid e en massa skoj varje helg. hmmm....

VAD SKA JA GÖRA? VILL HINNA MED ALLT DENNA HELG!   :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0