lektion

nu sitter jag på info och layout B har lunch om ett tag och sen en lektion till och sen slutar vi:D Efter skolan ska jag hem carro kanske hänger med hem till mig ska duscha och göra mig i ordning inför ikväll jag och carro ska ut och hitta på något kul så får se vad det blir ikväll, Melinda kanske skulle på nått så kanske hänger med henne eller drar vi på något annat om vi hittar något, så vi får se hur det blir senare ikväll. Just nu håller vi på i Adobe Photoshop.


Kanske inte kommer kunna skriva så mycket i helgen, eftersom att jag själv inte kommer vara hemma antar jag. Men skriver när jag har data igen!
//Becca

Kommentarer
Postat av: K E L L I - Design & Mode blogg

Hejsan!

Just nu pågår en tävling i min blogg där

man kan vinna två designer gjorda av mig.

Intresserad? Anmäl dig på - http://kellsi.blogg.se/2009/september/vinnarna-designtavling2.html

Kram kellsi

2009-09-27 @ 13:35:45
URL: http://kellsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0