Lördag kväll

Rebecca wikström Sundell


Lördag kväll då och känner att jag verkligen behöver ta de lungt nu ett tag. Att jag bara behöver ta hand om mig själv ett tag. Göra exakt sånt som bara jag vill, utan att lyssna på någon! Ajaja men iaf jag har jobbat som servetris idag på ett brölopp, det var kul träffa en massa roligt folk. Pappa kom och hämta mig vid halv 8, och nu sitter jag hemma och kollar rakt in i väggen, och tankarna flyger runt i mitt huvud. Finns så mycket jag vill säga, men finns ingen menning till att säga nått. Ajaj alla nästa helg de e beccas helg då jävlar ska de bli feeeeesta av assså! Ingen kommer att kunna stoppa mig. Jag vet inte vad jag ska säga nu. Finns på mobilen eller på msn om ni vill nått!

MSN-  [email protected] 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0