onsdag kväll

Onsdag kväll börjar nu känna hur trött man blir efter en dag i skolan, när man kommer hem är man helt slut och vill bara ta det lungt. Krypa ner i en mysig säng och kolla på en bra film och bara vara efter en lång dag i skolan! Kom hem vid halv 5 gick upp till hästarna en snabbis och sen hem igen, när ja skulle lägga mig i min säng och bara vara stänga in mig på mitt rum, så är de klart att min syrra och hennes bästavän emma ligger i min säng och kollar på film, hahah synd becca sa dom. Så blev data för mig och musik istället, sen mat och nu ligger jag och kollar på en film i mitt mysiga rum älskar mitt rum så mysigt. Tänkte gå och lägga mig tidigt ikväll så ja får sova mera timmar=) börjar typ 10-00 i morgon så de e nice. Men nu ska ja kolla klart på den film ja redan har börjat att se, har kommit in i halva filmen. Men ville bara skriva av mig ett tag, de e så skönt ibland att bara skriva av sig alla tankar som man har inom sig. I like it!<3

//becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0