Torsdag

Förlåt hann inte skriva igår och orkade inte heller. Igår var jag i skolan och slutatde vid 4 a tiden, dagen gick galet segt, och på den sista lektionen kännde man hur man verkligen inte orkade sitta i skolan längre och att man bara ville hem hem och hem. Jag och carro väntade på tessan efter skolan sen drog vi till slussen för att möta stella där, vi drog upp till donken för att de skulle käka och jag skulle möta Niklas. Niklas kom runt tio över fyra så vi gick ut och tog en cigg och snacka lite. Sen gick vi in och snackade lite. Efter ett tag bestämde jag och niklas oss för att gå en sväng=) så gick ner till vattnet och satte oss där nere och små prata.

Då är de klart att stella bella och carro följer efter oss hela väggen! Verkligen en stella grej. Hehe men det var mysigt iaf. sen drog carro och stella hem och ja och niklas gick upp för att vänta på min pappa som skulle komma och hämta mig vid typ 6 tiden. Så sa hejdå till niklas och åkte med pappa för att handla. Sen när ja kom hem var ja jätte trött så kolla på film med syrran och sen somna ja, men ändå det var rätt skönt!<3


De var min dag igår Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0