Fredag igår

Yeeeees igår var det fredag och jag mötte anna hemma hos mig sen åkte vi tsm in till slusen åh mötte robert o hans kompisvar med de ett tag innan vi drog hem till anna o chilla. Senare på kvällen drog vi till alvik och mötte joss och sofie där också. Skulle på fest hos roberts kompis! Hahah var en trevlig kväll fram tills sofie fick i sig lite för mycke dricka och i stort sätt spydde ner hela badrummet heheh :D Blev sen hämtade av jesse och skjutsade hem till anna. Jag och joss satt o darack o snacka på balkongen medan sofie decka och anna vila ögonen efetr ett tag kom semi ocgh morri till anna också. Och vi blev hungriga och gick ner och köpte mat och att sen hos anna och svulla mitt på natten :D Sen gick joss och la sig killarna åkte hem och ja och anan tog en promenad ner till donken och mötte dennis och hans kompisar satt och snacka med de ettt tag,k sen hem till anna och decka i hennes säng!
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0