Fredag imorgon LÄNGTAR!

Denna vecka har gått fort i skolan! Och imorgon e det redan fredag. slutar 11 imorgon och då funderar jag på att dra och fixa mina ögonbryn och sen dra till mammas jobb sen möta anna i hennes skola och sen åka hem till henne. Inte bestämt ännu vad vi ska göra men antingen krogen eller hemma fest på fredag. Och på lördag blir de inflyttningsfest hos micke :D Så då ska man dit och festa med allt folk! Denna helg kommer att bli bra känner jag, och jag ska sluta flippa nu, de får vara slut på de. Mår inge bra av de. Så återgår till glada spraliga Becca nu! Och hejdå till flipp becca! Nu har jag nyss duschat och rakat bena så blir att krypa ner i sängen med en kopp te och sen sova, ska upp tidigt imorrn. Puss på er


(Bästa lovet i hela mitt liv, ta mig tillbaka till den tiden NU! Saknar de så mycket)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0