Godmorgon de är sol!

Godmorgon vakna för ett tag sen gick upp och diska och tog en skön dusch nu sitter jag i sängn och ska om några timmar åka till forum och möta min syrra och sedan kolla om vi hittar pressent till vår pappa som fyller 60 på onsdag. Orkar inte göra mig iordning så mycket så blir inge löshår lite smink och enkla kläder=)

Nu har de gått typ 2 veckor sen jag hörde nått ifrån dig:O Har börjat slaäppa dig i mina tankar nu men finns så mycke oklart fortfarande varför du lekte med mig? de ända jag ville att allt skulle bli bra mellan oss. Jag skiter i vilken person du hade varit förut. De var dom första stunderna med dig som fick mitt hjärta helt varmt:/ men tyvärr går skit snack fortare en vinden och en underbar sak blir fort till ett helvete och jag tvivlar bara mer och mer på att den rätta ska finnas. Trodde du var den för mig, men det visa sig att du var exakt som alla mina andra killar under bara utsida men insida var helt svart och ni bryr er inte mycke om andra vad du känner eller tycker:O

Du vet vad jag kännde för dig, men ändå lekte du sönder med de jag hade! Fattar inte hur du tänker. Även om jag inte vill erkänna de så måste jag. DU ÄR EXAKT SOM ALLA ANDRA EN STOR IDIOT PÅ INSIDA. Fatta du inte att jag gillade dig.  </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0