Jupp då var min födelsedag firad!

Nu har de gått snart en vecka sen jag fyllde 19 år känner mig inte ett skit äldre, och kommer nog inte göra det på ett bra tag heller. Jag är den jag är gilla de eller dra jag ändras inte för att några har synpunkter på mig de visar bara att de e dags att välja ny kompis gräts! Så lev med mig eller tagga långt:D Men iiaf har fått underbara pressenter av familjen och släkten tack så jätte mycket har bland annat fått:

-500 kr
-doft oljer
-parfym
-pressent kort på H&M
-leggins
-väska+plånbok
-en kryssning
-en party kossa:D
-örhängen
-adidas tröja
-blommer
-tvål
-badskum
(och lite mer men de har jag glömt)

Idag var de iaf måndag och första dagen i skolan känndes helt okej får se frampt mot de ljusa istället att de snart e studenten sen inget mer plugg och istället jobb som gäller! Så denna vecka kämpar mna på som vanligt de ända som e jobbigt e att vänja sig med att gå upp tidigt på morgon men de kommer nog efter ett tag. Kan ju se fram i mot att jag får träffa anna i helgen. Lär ju bo mycket hos henne nu på helger hehe, mitt andra hem! När väl våra planer blir som de e sagda från början men de brukar oftast ändras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0