Måndagen gick fort

jupp nu har nart hela måndagen gått. Fort som in i helvete. Denna dag har inte hänt så mycket. Marcus ringde mig imorse och fråga om jag kunde komma ut för att han var i närheten. Drog ut och satte mig i hans bil och åkte bort till nacka ishall parkering och satt där och snacka ett tag. Vet inte om de blev bättre eller så, det får tiden se och det vet han om vad jag har sagt till han. Sen drog jag iaf till forum och kolla runt i affärer de ösregna och när jag kom hem igen var jag genom blöt hehe. Imorgon ska jag börja packa, antingen så blir de fest innan jag åker eller så drar jag till pappa får se vad som händer med morgondagen. Nu kollar jag iaf på hidaldo en bra film på 9an, värd att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0