Sitter pa hotellet i italien NU

Ja da ar man i Italien da. Ar snart bara en dag kvar pa stranden innan man tar flyget hem till stockholm igen ska bli skont att komma hem till alla igen. Men kan ju saga att italien ar harligt ingen stress man gor de som passar en sjalv bast och har ingen panik till natt. Har hunnit med mycket har nere: Varit i sal marino en jatte gammal stad som de var buss anda upp i bergen as coolt variut dar en dagg och kollat runt, sen har de ocksa sa klart regnat och askat i 2 dagar nar vi exakt kom ner, jag och syrran har hunnit med ute livet har i italien kann ju saga att italenska killar ar pa sa in at helvete nar vi skulle ga hem pa natten fick vi stanna var 5 meter for att snacka med nya italenska killar och inne  pa krogen skulle alla pussas och kramas och sa hela tiden hur fin man var och blond hihihi, sen har vi legat och steckt sonder pa stranden 6 timmar per dag nar de har varit bra vader som de nu har varit i 4 dagar sa har fattt ratt mycket farg nu och iimorgon e de sista dagen pa stranden sa far stecccka lite extra da, sen har vi varit ute och gatt mycket atit ute och bara njutit av semestern, har hittat as gulliga klader plus annat  med:D de var lite uppdatering iaf, nu tar snart min internet tid slut och jag ska dra mig upp till rummet igen. Blir val till att dra ut senare ikvall. Men kommer iaf hem pa torsdag formiddag sa ses da alla alsklingar!

Sen fyller jag ar om 7 dagar typ<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0