Svar på frågestunden:

Michael: Bruka du rapa med öppen mun högt offentligt och inte offentligt
Svar: Hahahahah nej faktiskt inte!

Emelie B: Det var länge sedan vi sågs gumman, ses snart? :)
Svar:Jaaaa gumman det var ett bra tag sen får fixa någon dag till att träffas<3

Robert: skäms du över att va fjortis?
Svar: Hahah neeej om jag skulle ändras för alla skulle gilla mig skulle jag inte fått göra något annat!

Anonym:Fin blogg du har!
             hur gammal är du?
             hur lång är du?
             vad är dina intressen?
             =)
Svar: Jag är 19 år gammal, och typ 173 cm lång,mina intressen är kompisar och fester! =*)

Johan: när hade du sex sist???
Svar:  var väl några veckor sen =)

Marcus:Har du snygg rumpa? ;$
           Är du singel? ;$
           uhm.. äre kul o blogga ? ;d
           oooch när ska vi träffas? :) pussssss sötnos<3
Svar: Jupp jag är singel föredrar det, japp klart jag har,ja skriver ner allt som händer i mitt liv mina helger och om mina känslor och allt bloggen e en bra grej att få skriva av sig på,hhihi och jag vet inte när vi ska teräffas:D

Anonym: är du intresserad va någon kille just nu ? eller leker du bara runt?
Svar: nej jag är inte intresserad av någon speciell kille just nu! Men de kanske kommer =)

Anonym: Vilken är din favortitställning ??
Svar: Jaaa du efter du inte vågat skriva ut vem du e så får du tyvärr inte svar på den frågan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0