Tisdag 18.24

Nu har snrat hela tisdagen gått utan att de har hänt så jätte mycket. Blev väckt av mobilen i morske en halvtimme innan jag skulle gå upp jobbigt:O Gjorde mig iordning lite fort och leta efeter ett paraply tror ni jag hitta nått? KLART jag inte gjorde så blev lite blöt på väg till skolan men fick som tur var skjuts av en från ön till skolan så slapp stå ute jätte mycket. Nu har skolan börjat och vi hade våra första lektioner idag, jag går ju sista året nu så bara kämpa på så kommer de att gå sååå bra! K*om hem vid 4a tiden och svimma i sängen framför en film skönt. Får damp på min mobil den ringer och smsar 24/7. Men ni e söta alla ni som bryr er om mig älskar alla mina underbara kompisar, ni är de bästa som jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0