Min helg!


Faaaaan vad fort denna helg har gått det är redan söndag. I helgen har jag gjort de jag är bäst på, gissa vad? jo supit och lagt mig i bråk. fredag drog vi till 360 och chilla där var helt okej sjukt mycket folk bara gick knappt att gå där inne men det var trevligt iaf. Sen drog jag hem och sov nästa morgon chilla jag hemma hela dan städa mitt rum och så sen gjorde jag mig iordniong för att dra in och möta mellinda o lina på nivå. Var där ett tag drack höll på att bli på körda av en nuss och garva som faaan åt ingenting, ja o melinda e katter vi har 7 liv. Drog sen vidare till ego och mötte uppe lite mer folk där. Träffa en mass roligt folk både de ja kände och såna so mna träffa där. Träffa även min kusin som så klart ska börja bråka med min killkomopis sebbe, och jag ska föröka få bort två killar från varandra haha gick juh inte så bra men va faaaan man muckar inte med en sundellare. Så blev lite tjafs på olika håll palla bråk när man kan pussas och kramas istället mycket mysigare. Sen drog vi dron ego vid typ 03 drog in mot tc och chilla och tog sen taxi till västertorp där vi skulle fortsätta dricka, på väggen dig höll en kille på att döda mig hahha han hällde vatten och kasta runt mig så blev ett skrik från min ssida sen var han döv rästen av kvällen, var fett trött när vi kom fram men satt och snacka och drack till 6 tiden sen decka vi en en fotölj hahah inte skönt. Men nu är jag hemma igen och gör inte ett skit har tråkigt och är rök sugen fatta hur jobbigt det kan vara ibland aså:O  Ja de var väl min helg i snabba drag hände mycke mer men orkar inte skriva har ont i fingrarna och allt. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0