onsdag kväll

Jupp  nu var det onsdag igen idag har jag vart inne med carro på våran praktikplats för att få lappar i fyllda men så klart var inte chefen klar med de så han skulle ringa oss när allt var klart. Men tog iaf en kaffe där och snacka med karim ett tag. Efter de drog jag mig till slussen för att möta stella vi skulle till forum för att fixa lite saker gick runt i affärer drack varm choklad och bara chilla. Drog mig väl hem vig halv 5 tiden för att plugga ett tag, skrivit på arbetet och sen blev de en god pastasallad till middag sen tv+data. nu ska man inte glöra så mycket mera:D imorrn ska jag till skarpnäck för att gå på någon arbetsinterljuv eller vad man ska kalla de får se vad de e och vad jag ska göra. 2 dagar kvar till helg och typ en vecka till julafton:O Blivit dålig på att skriva i bloggen eftersom att jag inte e hemma mycket på helger och på vardagar orkar jag inte de heller så ofta men ska bli bättre. Så i helgen vet jag inte vad som händer än:O ska bort på söndag iaf middag hos mormor!


(Saknar min älskade häst+ min barndom. Saga du kommer alltid finnas i mitt hjärta<3
)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0