Trött på killar:O

Trött på killar och deras sätt att hålla på det visar sig att jag bara träffar idioter som inte kan bete sig jag är inte den bästa själv men de e faaaaan inte många. Finns alltid något att klaga på och hitta en masssa skit snack om, som via rykten som går om mig skaffa er egna åsikte och skit i vad alla falska fittor säger, det snackar för de e avensjuka på andra och måste snacka skit för att själva måste må bättre;O Trodde förut att jag bara ville ha en kille för att ha de. Men nu har jag fattat att de finns så mycket mer än de, de handlar om att hitta den rätta för just dig den som gör dig glad, den som säger hur fin du är hela tiden, och inte lyssnar på andra som älskar att snacka med deras äckliga käftar. Så killar lär e behandla tjejer på rätt sätt så ska ni ser att även jag kanske vågar öppna mitt hjärta och släppa in någon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0