Förlåt för dålig uppdatering!

Förlåt för dålig uppdatering nu på sista tiden men de är så att jag har haft mycket för mig och inte hunnit skriva. Iaf i onsdags var det dags för firandet av melindas 18 års dag, dagen börja med skola,åkte hem till melinda kolla på filmer dunka lite musik och tog oss ett glas vin. Sen gjorde vi oss i ordning och hörde runt vilka som skulle med ut på krogen blev iaf att vi drog in vid 10 tiden till TC för att möta jadde och niklas, och ringa min kompis victor som var på chaplings bar och ville att vi skulle komma ditt så vi drog ditt och mötte upp victor och hans två kompisar tobias och mattiasmen tyvär blev jadde och niklas utslängda men vi stanna kvar och var med dom andra istället var sjukt nice asså. Träffa också på emmy som jag inte har träffat på år och dagar, så det var kul att träffa henne igen=D

iaf till tolv slaget beställde vi alla en hink med en massa dricka i för att fira att Melinda nu var 18, så jag snacka med emmy att de skulle hjälpa till och sjunga så alla ställde sig upp och sjöng för våran 18 åring. Sen festa vi på sjöng kareoke och dansa och drack ännu med, s¨å de blev en jävla massa dricka och jag hade en underbart trevlig kväll med trevligt folk och ett lyckat firande.

Drog hem när krogen stängde till Melinda på tyresö, fulla och glada som vi var så glömde vi att gå av vid våran hållplats så fick oss en natt promenad i kylan men vi överlevde, sen blev de säng för oss, och vakna nästa morgon av att hennes familj sjöng för henne och att anjeli stod där och såg pigg osg glad ut:D Ville bara somna om men icke så vi gick upp och gjorde oss i ordning och drog till skolan, köpte 2 roser till melinda också så hoppas hon blev glad:D <3

De var lite i stora drag som hände på melindas 18 års dag. Men kan ju säga att jag var död och bakis dagen efter i skolan men tog mig igenom dagen iaf=)

//becca


Kommentarer
Postat av: Råbban

Hehe roligt att dom blev utslängda;)

2010-02-27 @ 23:49:50
URL: http://robertbacklund.blogspot.com
Postat av: Melinda

Ja jag blev jätte glad för rosorna :D

2010-03-04 @ 14:47:03
URL: http://melindazellhann.blogg..se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0