Fredagens festande<3

Min fredag börja med att jag pallra mig upp till skolan. Har bara två lektioner på fredagar så vi fick sluta kl 2 istället för 4a:D men jag carro och melinda stanna kvar eftersom att vi skulle möta mackan kl 4 i stan så vi satt inne på facebook och spela spel sen drog vi till stan för att möta mackan. Eftersom att vädret är som det är är de förseningar på alla olika håll så kom hem till mig runt halv 7 och chilla ett tag käka och sen gjorde oss i  ordning för kvällens party. När vi kommer ner till tåget vid mig e de klart tåget har frusit fast så får stå ute och vänta i en 30 minuter innan vi kommer på tåget till slussen. Sen drog vi till festen i brandbergen och det var en lyckad fest träffa mycket nytt trevligt folk. Och vi alla tre var rätt dragna så när vi sitter på bussen hem hittar jag och carro två killar som såg ut att ha tråkigt så vi pigga upp dom med en jävla massa snack. Ena kille hette ¨nötter¨ så carro fick sig ett rejält garv. Sen mötte vi fille i slussen fast han e som vanligt konstig och tycker bara att vi e för fulla hela tiden men icke vi är nykterister:D
Sen drog vi hem till carro och SOV! (hände mycke mer men orkar inte skriva i detalj)
 

//Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0