godmorgon!

Godmorgon nu har jag gott upp för ett tag sen:) Jag älskar att ha gott om tid på mig på morgonen till att göra mig iordning så nu e jag i stort sätt klar till skolan men ska åka om lite mer än 1 timme börjar kl 12 idag såå skönt:D Sitter och kollar ut genom fönstret och ser att snön bara faller ner finns inget stopp på snöandet. Idag har jag bara två lektioner och slutar senast 4a men får alltid sluta tidigare än det. Ska fixa lite efter skolan sen ska jag carro och kanske melinda hem till mig och chilla ett tag och käka innan kvällens festande. Sen ska vi sova hemma hos carro troligtvist! Så finns på mobilen hela fredag kvällen/natten!

En bild på mig och grace i skolan, Jannika har smyg fotat!
//Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0