Godmorgon!

Godmorgon nu har jag gått upp för ett tag sen vakna av att båtarna utan för vårat hus tuttar som galningar eftersom att det är dimma här:S Så kolla klart på den filmen jag börja kolla på igår kväll och sen satte jag mig vid datan och lyssnar på musikm och tänkte att jag skulle skriva ett inlägg. Iaf jag hade tappat bort mina pengar när jag skulle ut på krogen i onsdags så ligger jag i sängen och tänker att jag skulle kolla på alla bilder jag har tagit med min kamera var av jag hittar mina 300 kr ligga där i, så det var där jag hade lagt dom för att jag skulle komma ihåg de. men iaf nu har jag hittat det och jag är glad igen=D

Idag blir det fest för min del. Ska bli kul att komma ut med melinda och carro och dra på någon nice fest och träffa en massa nytt folk, alltid lika trevligt.
//becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0