hemma nu

Nu kom jag nyss hem! Idag har jag varit i skolan och jobbat med vårat projekt arbete och snackat med läraren om mitt speciall schemma som jag ska få snart för att läsa ikapp det som jag har missat. Fick iaf uppdrag av våran lärare att hänga med carro till BR i gallerian för att kolla upp hennes praktik plats så var bara att dra ditt och kolla och hon ska få svar troligtvist imorgon om sin praktikplats. Mötte också upp anna så hon hängde med oss och såå sen drog vi till slussen och sprang på stella där=) Sen tog jag tåget hem till mig och nu sitter jag här! Imorgon e de äntligen fredag och de betyder fest så ska hem till mig efter skolan och äta och göra mig i ordning sen ska vi ut och festa och sova troligtvist hos carro imorgon natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0