Min älskling, min skatt<3

Blondast Är Becca till min älskling, Tänkte bara berätta för dig hjärtat att du är underbar och helt jävla otrolig<3och jag saknar dig fett mycket babygirl, kommer ihåg när vi snacka om för jätte länge sen lär varit ett år att åka och jobba i din morbrors affär eller kiosk och hur kul vi skulle ha haft det, men tyvärr blev det inte så...åå! Men hoppas at du och jag kommer att få uppleva så mycket tillsamnnans har som sagt hela livet på oss. Och jag hoppas att du alltid kommer att finnas vid min sida, för du är en sån otroligt bra vän du är en sån vän som alltid finns där för en♥ Och du kommer alltid ha en dyrbar plats i mitt hjärta darling!
I Love You hjärtat, glöm aldrig det!<333
//Rebecca Sundell
Dilba: 
oj;$ var så mycket text att jag fick trycka på " visa mer" knappen under & jag blev riktigt HAPPY x) av att läsa alla dina fina ord, som verkligen sätter sig rakt in i hjärtat! min finaste älskling! tack detsamma, du är helt jävla amazing becca & jag saknar dig med, massor! jaa i remember that! vi skulle få jobb där på resturangen ju x) men nej som du sa, tyvärr så blev det inte så! vet inte hur vi tappade bort varandra riktigt.. men är glad att vi har kontakt igen hjärtat. ja, som du säger så har vi all tid i världen på oss nu, så vi får ta igen allt vi missat under tiden vi varit ifrån varandra! du betyder så mkt för mig, jag är glad att du finns och att jag har fått turen att träffat dig;* JAG ÄLSKAR DIG MED MIN SKATT! ♥


Fyyy faaaaan vilken tur jag har som har dig älskling! Du betyder allt för mig tack för allt du har gjort mig under alla år och att du har funnits vid min sida! Glöm aldrig att Jag älskar dig föralltid!<3

//Becca

Kommentarer
Postat av: dilba

aaw. söööööt du e mitt hjärta! detsamma verkligen <3

ÄLSKAR DIG SÅ HIMLA MKT :* fan va snygga vi är på bilderna (; grrr , hah <3

2010-02-19 @ 00:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0