slapp dag


Slapp dag idag baar legat i sängen fram tills nu. Ska pallra mig upp nu och börja plocka in all disk och sen städa mitt rum och dammsuga lägenheten. Ska till pappa senare ikväll eftersom att de är hans vecka nu som kommer e de skönt att komma till han idag så slipper man släppa med alla grejer som man ska ha med till han till skolan då e de redan hemma hos han och man behöver inte tänka mer på det. Så ja och syrran åker ut till Tynningö senare idag! Igår var de lördag och jag tänkte först dra ut och göra stan osäker men var för jävligt trött så det blev bara en hemma sittande kväll för mig. Med även det var skönt och jag behövde det.

Onsdag fyller Melinda 18 år så då blir de ut och fira henne! Och sen skola nästa dag.
Alla har slagit vad om att vi inte kommer orka oss upp men de e klart vi kommer:D Vi är partypinglorna<3
//becca

Kommentarer
Postat av: Marina

fin blogg! :)<3

2010-02-21 @ 21:10:50
URL: http://mmarinas.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Öh..? Du kan inte be nån göra en header åt dig och sen inte använda den. Jag tog mig faktiskt tid och göra den. Dålig stil asså :S

2010-03-01 @ 12:15:01
URL: http://sorellanza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0