tisdag-onsdag

Tisdag idag då och idag har jag varit i skolan hade jätte lång lunch rast så satt och snacka med brudarna i klassen och flumma som vanligt. Haha grace komentar til mig och carro i måndags var haha skulle aldrig orkat vara med er en hel vecka hahah skönaste komentaren ja bara för att jag och carro har sjukt kul tillsammans kan liksom liva upp alla=) trog iaf hem efter skolan och satte mig och plugga till provet i morgon går rätt bra ska börja plugga nu snart igen tagit en paus nu ett tag så hoppas de går bra tills i morgon. Imorgon ska jag sova hos stella också så vi får se vad vi hittar på möter henne efter jag slutar iaf sen hittar vi på nått som vanligt!
Nu ska jag börja plugga igen hörs senare puss
//Becca

Kommentarer
Postat av: pluto

Vad sägs om att börja plugga svenska, man kan ju inte ens läsa vad du skriver hmm

2010-02-03 @ 01:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0