Becca här!


Hejhej becca här! idah har jag inte gjort mycket vakna hysat tidigt eftersom att jag fick en host attack på morgonen men men! Så satte på en film och la mig i sängen igen, sen gick jag upp och gjorde äppel te och bara myste. Kolla sedan igenom naturkunskapen som vi har prov på på onsdag så läste igenom de och så. Sen väcke morsan syrran så gick vi ner till affären för att handla. Sen har jag i stort sätt bara tagit de lungt tog en lång varm skön dusck sen tv och datan! Min förkylning börjar bli bättre får vissa host anfall ibland fast de lägger sig efter ett tag skönt nog. lite uppdatering iaf och en bild på mig sen en fest hemma hos ted=)
Nu ska jag snart sova och sen imorgon blir det skolan!
//Puss becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0