Film nu

Nu sitter jag och lille bror philiph i min säng och kollar på en film som heter en din ding ding ding värld. Typ bara en massa galenspaer i den filmer, rätt kul att kolla på om man har det tråkigt hemma. Natten som var så hosta jag oavbrytet i 4-5 timmar, så pappa kom med en massa grejer som jag skulle ta medecin,te, vatten , alvedon och så har fått någon medecin av läkaren som jag tydligen inte tål på de sättet så har fått fult med utslag efter den:( hoppas de försvinner snart! Blir till att vara hemma veckan ut och helgen, skulle egentligen på tjejmiddag hos jannika men e juh sjuk så missar tyvärr de:( men de kommer ju flera chanser till att umgås med tjejerna. Philiph fyller år på söndag han blir hela 13 år ojojoj stor kille där asssså, så ska väl fira han och ta det lungt och vila upp mig. Men börjar tröttna på den här skiten nu att bara ligga hemma och vara sjuk dagarna igenom vill liksom tillbaka och ha kul med dom bästa! Men snart är jag tillbaka igen!
//Becca

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Gumman!

saknar dig!! :( men vi hoppade tjejmiddagen och tar det typ nästa eller näst nästa helg för vi har så mycket i skolan just nu och två av oss ville dricka vilket vi inte kan göra hos mig.

Bli bra snart <3333

2010-01-15 @ 14:15:55
Postat av: Jannika

Hej Gumman!

saknar dig!! :( men vi hoppade tjejmiddagen och tar det typ nästa eller näst nästa helg för vi har så mycket i skolan just nu och två av oss ville dricka vilket vi inte kan göra hos mig.

Bli bra snart <3333



Glömde skriva mitt namn...

2010-01-15 @ 14:16:28
Postat av: Jaaag

jaaaa de blir skit bra =)<33

2010-01-15 @ 17:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0