Gammal bild som ja hitta på mig!


Hitta en gammal bild på mig på datan, som sagt min naturliga hårfärg plus inget löshår:S jaja idag är det iaf onsdag och jag var bara på en lektion idag, sen hämta pappa mig och skjutsa mig till läkaren igen men de kom inte fram till något annat än att jag har en förkylning med mycket hosta. Så fick iaf pencelin och en till ny hostmedecin som gör också så man kan sova om nätterna, så ska prova den idag och hoppas på att jag märker någon skillnad fort. Imorgon blir de troligtvist till att vara hemma för att ta en dag för att verkligen BLI FRISK frå proppa i mig allt vi har här hemma och hoppas de hjälper. Så blir de iaf skola igen på fredag ska nog ta de lungt hemma på fredagen och om de e så¨att hostmedecinen hjälper och jag mår bra blir de säkert utgång är så less på att sitta hemma nu. *Inte gjort ett skit på 3 VECKOr så de kryper i kroppen på att få komma ut och ha kul på helger igen det är trots allt helger som man mest ser fram emot! Lite uppdatering vad som kommer hända de senate dagarna nu ska jag välja film och borsta tänderna och göra mig i ordning till natten!
//hörs i morgon bloggen puss becca

Kommentarer
Postat av: beatrice<3andré

du är sööt becca;D<3

2010-01-22 @ 15:29:19
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0