GODMORGON



Godmorgon bloggen, vakna för ett tag sen över att carro ringde och garva i telen och sa att jag lät så rolig, men de e klart som faaan att jag gör det när hon ringer och väcker mig! Öppna fönstret igår i mitt rum för att de inte skulle bli så varmt under natten, var av att de e typ 15 minusgrader ute så har legat och skakat hela natten hemskt, och orka inte gå upp och stänga de heller var juh så kalt så kura in mig i två täcken tjock tröja och mjukisar och frös fortfarande hemskt. Men men nu ligger jag i sängen och kollar runt lite på datan, idag ska jag inte göra så mycket bara vara hemma och ta de lungt, de är så skönt ibland att inte göra någonting att bara vara i sin egna värld. 2010 ska bli ett år att minnas, mycket skratt, mycket flumm och en många galna kvällar med dom bästa! Nu ska jag ta mitt täcke och gå ner och lägga mig i soffan, fortfarande sjuk så tänder en brasa och bara ligger och myser hela dagen, om det är något så finns jag alltid på min mobil babes!
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Råbban

Hehe sötbecca!:)

2010-01-10 @ 15:21:50
Postat av: Robin

Fin ! :)



Hoppas du får en bra dag!

2010-01-14 @ 09:56:32
URL: http://www.robincarlsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0