Hemma idag från skolan!

Var juh som sagt i skolan igår (onsdag alltså) hosta rätt så mycke då också på morgonen med det la sig under dagen. Så morgon till torsdagen hosta jag ovavbrytet från 04-09 på morgonen utan stop:O Så mamma ringde direkt vårdcentralen så de skulle komma fram till vad de är för skit jag bär på. Så de tog nått prov på mig och sen skicka de mig till nacka sjukhus för en rönken på mina lungor. så blev först hem och käka lunch med mamma och sen bara iväg till nacka sjukhus var tvungen att ta mig ditt på egen hand så de tog ett tag och vädret gör juh inte allt så att de går snabbare precis var väntetider överralt. Hatar att vara sjuk ibland önskar man bara att man vill bli sjuk så man kan ta en dag hemma och vila upp sig men nu vill jag aldrig mera vara sjuk vill vara frisk nu och ingen mer förkylning missar så mycket grejer som jag vill göra. Som tex, hänga med sanna babe ut på krogen i onsdags men nej de kunde jag inte för att jag var sjuk hänga med sophia på krogen i morrn men nej de går inte äter medecin och måste ta de lungt så allt jag vill göra blir alltid ett hinder på NU! såååå trött på den här skiten nu. Nu har iaf jag för ett tag sen lagat en gog middag till syrran och mamma och sen tog jag mig ett långt bad med en massa bubblor och musik=) sååå mysigt <3
Men i morgon blir de iaf solan orkar inte vara hemma mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0