Lördag=slapp idag

Lördag  och börjar skolan om 2 dagar shitt jag vill ha sommarlov nu assså. Orkar inte komma tillbaka till skolan och plugga gå upp tidigt och allt sååå. Men iaf är de lördag och jag har inte gjort ett skit idag jag har bara varity hemma hela dagen. Gjort en kollage tavla som står breve min säng nu häår hos pappa på alla mina älsklingar blev skit bra! Vattnet funkar fortafrande inte så de kommer lite grannar då och då och försöker få igång det. Detta lov har jag inte gjort så mycket var med kompisar så länge som jag var frisk annars har jag bara legat hemma och försökt bli frisk, men de börjara kännas bättre nu och jag börjar få tillbaka orken i kroppen =)
Hahah min dumma blondin carro skicka sms till mig i natt att jorden kommer gå under, hon är så gullig hon så 2012 på bio och smsa BAH JORDEN KOMMER GÅ UNDER VI KOMMER DÖÖÖ! hahha naaaw min blondin e så gullig ibland okej de var värsta snacket om de förut men jag tror inte på sånt, och om någon skulle hända kan man ändå inte göra någonting, så de handlar om att leva här och NU!
Nu ska jag glo på TV Puss bloggen
//Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0