Minnen av 2009

Minnen av 2009:

Lärde känna bästavän carro och sen dess har det varit vi två genom allt. Alla galna fester med dig the voice och en massa minnen till.

Vi tre splittrades totalt så mycket minnen tillsamans och sen en dag var de bara slut(eller jag och carro kommer alltid att häng ihop men vi sa upp kontakten med anna av vissa anledningar)

Fick bättre kontakt med underbara Jessica kvällen i bromma,kista och i stan med dig när vi träffa någon snubbe från gotland som var lite borta=) mer minnen med dig kommer det att bli gumman!

Umgicks en hel del med Sanna kvällarna på lidingö, anders 24 års födelsedag, kvällarna i stan festerna allt med dig underbart!

Hade 2 hemma fester hos mig var av jag och carro var pink ladies. Lyckade två kvällar med brudarna och grabbarna! Kommer flera såna kvällar nu 2010<3

lärde känna råbbans och hans gäng, fetserna hos ted och råbbans och tims lokalfest när jag carro och mackan hade vatten krig av någon konstig anledning, som verkligen inte jag starta=) krogen med råbbans och hans grabbar trevligt!

Lärde känna Jerry också=D Blev några fester med han och hans polare men de kommer säkert bli mer nu 2010.

Fyllde 18 år. Första gången jag drog ut på krogen med sanna och emelie den kvällen jag och sanna gjorde stan osäker var av vi träffa några snubbar på tåget på väg hem som gav oss kräftskivehattar och en massa garv från mig och sanna galet kul!

Så här brukar våra kvällar börja innan vi drar på fest tåglufar och letar fest och träffar en massa trevligt folk!

Börja festa och umgås med min förra klasskamrat jossan blev lite minnen tillsammans med henne men också tog de slut lika fort som man hann blinka för en massa skäll och anledningar men klart jag saknar henne men hänt så mycket så vet inte, men får väl ta upp kontaken med henne igen hon e som sagt en trevlig och skön brud!

Förkröket hemma hos sannas kompis emelie och hennes pojkvän på lidingö. Sen blev de någon bowlinghall på lidingö som är som en krog med anders mikkan sanna emelie och ett till gäng. Blev kareoke för anders och mikkan :D Sen hem till zofie  och vidare hem till sannas andra kompis sen blev en lång natt för oss.

Färga mitt hår ljusare!

Det här är vissa av mina minnen och stunder tillsammans med mina älsklingar under 2009 finns så klart tusen minnen till men då skulle jag fått hålla på en vecka till om jag skulle tagit upp alla minnen jag har av 2009. Nu är det ett nytt år och nya tag och en mängder nya roliga minnen med dom bästa väntar på mig nu!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0