sjuk och blir aldrig firsk:/



Sjuk idag med:( inte kunnat sova en blund i natt hosta så jag nästan spyde skaka i hela kroppen och var jätte varmt, visste inte vart jag skulle ta väggen. Så runt 10 tiden tog mamma ner mig till läkaren så fick jag hostmedecin,c-vitaminer,näsdroppar,förkyldningsdroppar och typ omega 3 tabbletter av pappa så nu jävlar ska jag bli frisk. Ska stanna hemma från skolan hela denna vecka så att jag kan bli frisk och slippa den här skiten, vill kunna sova en hel natt utan att behöva hosta mig till döds och såå. Pappa och helena kom hem från deras resa idag och så klart fick vi lite pressenter=)
Jag fick:
-En tjock tröja från florida (grå)
-En kofta från hard rock cafe med döskallar skit ball (svart)
-Två tröjor som man kan ha leggins till as coola

Hittar inte kamera sladden just nu den kanske åkte med till mamma, men annars tar ja bild på de jag fick i morgon så får ni se. Det var as fina grejer tack så mycket pappa.

Ligger i sängen hos pappa nu och kollar på någon film som pappa sa var bra. Ska ta min äckliga hostmedecin snart:( måste ta den 3 ggr om dagen usssscsh.

Hörs i morgon alla, hoppas ni har haft ett bra lov!
//Becca<3

Kommentarer
Postat av: Råbban

Hörru Becca, Bli frisk :)

2010-01-14 @ 17:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0