sjuk


sorry om jah inte har skrivit på ett tag men har inte varit hemma varit runt och flygit hit och ditt. Igår drog ja hem till stella kolla på en film, sen dök johnny upp så vi typ chilla och snacka, sen när kl var typ 00.00 fick vi för oss att vi skulle dricka lite och spela fråge sport(7-13 år var åldern på spelet) Johnny ställde frågorna och jag och stella skulle gissa, och de blev faaaaan inte många rätt asså, vi var som en person båda vi en 7 åring är tydligen smartare än vad vi är tex. hahha så vi satt och as garva till kl blev runt 04 tiden innan vi börja tänka på att sova! Men vi hade en trevlig kväll men mycket skratt och flum som vanligt. Vakna sent idag så gjorde mig i ordning hemma hos stella och sen tog jag bussen till forum för att handla, vårt vatten har frysit så var tvungen att köpa mat som man kan laga utan vatten plus lite andra nödvändiga grejer som vi inte hade hemma. kom hem med 4an båten då var grannens unge här på typ 3 år så blev att byta om och sen ta på sig varmt och dra med han till sig för att käka middag hos de, de bjöd mig och syrran på middag. Spela också wii som jag ägde på och så klart lekte jag med den lilla busunge heheh som sagt älskar barn så söööööta. Sen drog vi hem vid 12 tiden ja ladda in bilder på datan och satte på en film sen nu gör jag ingenting, händer inte så mycket såååå.
//Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0