Tisdag kväll



Tisdagen är snart avklarad. Har hunnit med skolan idag, idrotts provet, stöka ner i mitt rum lite, lagat mat, duschat, snackat i telefon ett antal gånger, suttit vid datn, hostat MYCKET, pluggat lite och suttit vid datan där jag sitter NU. Ska snart lägga mig i sängen och glo på någon film. Pappa skjutsar mig till skolan i morgon så slipper tänka på att ta bussen med mycket väntetider och passning. Sen efter skoladagen i morgon är avklarad ska jag och carro till forum och leta praktikplats och se om vi får napp, ska ju som sagt praktisera i 8 veckor igen, har ju redan gjort min praktik men skolan och päronen tycker de e bra om ja gör den igen så 8 veckor igen 3 ggr i veckan, fast förut praktisera jag ju 15 veckor så det kommer nog gå fort om man tänker så. Ska gå ner och göra i ordning C-VITAMIN nu och sen göra mig i ordning för sängen!

//Puss god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0