170,5

Fredag betyder PARTY!
Jag ligger nu hemma i soffan och är BAKIS faaaan hatar att vara bakis, att man inte kan dricka utan att bli bakis. Men iaf igår hände det mycket på en och samma dag. Dagen börja med att jag åkte till nacka forum och köpte strumbyxor och en söt typ klänning, LOVE IT. Sen satte jag mig på bussen till hanninge för att åka och möta simon och snacka lite skit med han, jag var på mitt konstiga humör så satt och garva i stort sätt hela tiden jag var med han men de var nice alltid kul när man känner sig glad. Sen tog jag bussen till nacka där mamma hämta mig med bilen och skjutsa hem mig för jag inte orka ta tåget=) Planerna inför min kväll ändrades ett antal gånger. först skulle jag på krogen sen fest och sen sluta det med krogen iaf. Jag och carro drog iaf till nivå 22 först, alla tycker att de e ett B ställe men jag gillar det om man inte har mycket pengar och vill ändå har råd med någon cider är nivå 22 perfekt billigt och bra. Vi satt där i typ 1 timme innan vi drog till gamla stan och mötte alex och alla hans kompisar vi skulle till 170,5 med dom. Aldrig varit där förut i början verka de fett dött och vi var nära på att dra där ifrån men vi bestämde oss för att köpa en drink och stanna och ha kul istället. I början var allt stelt satt bara och snacka men sen hitta vi ett kill gäng på typ 6 killar som vi höll ihop med i stort ätt hela kvällen. Alla var as trevliga och vi snacka på och dansa skit mycket. Drog med dom upp på lilla scenen där vi i stort sätt var hela kvällen. Det  var as kul bra drag och mycket roligt folk vi umgicks med. Sen när dom börja stänga krogen drog vi med de vi hade träffat till slussen för att alla skulle hem. Och då är det klart att jag tappar rösten och låter som hej kom och hjälp mig. Heheh men alla hade kul åt min röst. Carro drog hem till sig med sin buss och jag stanna i slussen ett tag till för att möta viktor och hans polare så satt och snacka med de ett tag sen drog jag till min buss. När ja gick till bussen skrek någon i slussen BECCA och jag vände mig om och såg jikke och david sitta där, så sprang till de och drack cola och snacka lite heheh de mobba min röst, men egentligen vet jag att de gilla min röst=) Sen tog jag bussen hem till mig var väl hemma typ halv 5 så då blev de sängen direkt.

Juste jag prova tecila shot tror jag det heter heheh hört talas om de men aldrig provat. haha det var lite kul fick en shot en citron och salt. först skulle man slicka upp saltet på handen ta shoten och en bita i citronen. Först innan jag tog citronen smaka de för jävligt men när jag bet i citron blev allt bra och det var helt okey. Ja de var väl min fredag i stora drag. Hade en as nice kväll/natt och jag tyckte 170,5 var bra efter några timmar så kanske blir att man drar dit igen. Tack alla roliga människor som gjorde min kväll!<3

Lördag morgon+eftermiddag betyder B   A   K   I   S


Kommentarer
Postat av: Lizette

åh, tequila är så jäkla äckligt! x)

2010-08-04 @ 10:40:55
URL: http://slaveformyownbullets.blogg.se/
Postat av: Jag

Hahaha den gick ner:D

2010-08-04 @ 15:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0