Fredagen i skanstull

Igår var det fredag och jag drog in till forum nacka kl 10.00 för att hitta en pressent till min mammas kille som fyller år idag (lördag) Sen drog ja till horsnstull och sola solarium i 20 min såå skönt, så nu har jag fått lite färg. Efter jag hade solat drog jag till fruängen hem till jannika och chilla ett tag där med henne och carro tills vi skulle dra in till stan igen. Eftersom att ja inte hann göra mig iordning innan jjag stack blötte jag håret i jannikas handfat hahah skönt. Sen bar det av mot stan och kolla i affärer och jag köpte en brun kräm. Efter ett tag kom även anders in och melinda också satt och chilla på en bänk i solen tills de var dags för oss att åka hem till mig och äta och jag skulle fixa mig, anjelie kom också hem till mig o käka sen. Skulle till en park med cribba och putte och några till så drog in vid 8a tiden sen igen och satt ute i en park hela kvällen det var mys jätte mycket människor där säkert mer än 100 pers. Haha och jag o caro har en sån sjuk humor så gick förbi en uteliggare typ som samla burkar, så kasta cribba en burk till henne var av ja direkt bah VAD GÖR DUH?=O hahah hans svar på det var att han mata fåglarna omg vad kul det var jag och carro garva åt de hela kvällen så jävla sjukt kul, diggar cribbas humor ibland assså:D Hade psykolog snack med putte också haha bara för at jag är så flippad ibland. Sen bar de av hem till mig jag o carro för vi skulle sova här. Sen ahhh sov vi och vakns av att min hals var grymt torr och att ja behövde dricka vatten.

Lördag idag iaf och mammas kille fyller år. Hans dotter och hennes två barn e här johanna 2 år och linnea 5 månade så sjukt söta. Har busat lite med johanna ett tag och jag o carro fick vara lite barnvakt åt lilla linnea när de vuxna kolla på hojjarna, shit vad liten hon är asså. Hon bara låg och skratta och kunde knappt hålla huvudet uppe för att det var så tungt. Grymt söt asssså!

Nu har carro åkt hem och jag sitter i mitt rum och tänker på vad man ska göra ikväll, hade bestämt med en viss person med de verkar ju som vanligt inte bli nått, så kanske träffar carro o anders ikväll hmm... ah får se senare hur allt blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0