Jag talar ut om tjafs:

Anna Mattsson: Ja vad ska jag säga anna? Haft en underbar tid tillsammans med dig hittils på sommarlovet, mycket fester, mycket sena nätter och mycket skratt och pinsamm heter men just nu vet jag inte okej e glad för dig och robin att du har hittat en bra kille. Men måste finnas mer tid än att bara vara med killen. För mig räcker det inte bara att höra av sig bara när det passar än själv, och vilja festa när killen har annat för sig. Hatar att bli tagen i andra hand även om du inte ser det som de så ser jag de på det sättet. Jag älskar dig så mycket och du e min bästavän i alla läggen, men trodde att du skulle vara en äkta bästavän som inte dissa när en kille kom in i bilden. Men jag kommer alltid älska dig har bara lite åsikter och det måsste alla få ha. Man måste få tycka och tänka som man vill ibland. Men jag älskar dig och kommer aldrig sluta med de heller. Men känns bara så konstigt just nu :O


Caroline Zetterblom: hmmm ja vad ska jag säga inte träffat dig sen skolan sluta. När vi börja bråka:O Orkar inte med alla små tjafs allt jag kan säga är att för att bråka måste man vara två och ingen är oskyldig någon stans du gjorde fel jag gjorde fel sånt är livet. Ja jag blev grymt besviken på dig. Du var trots allt min Bästavän, syster, tvilling och mitt liv. Vi var så lika på alla sätt. När folk tar fel på oss och säger att vi är för lika varandra betyder de att vi hör ihop på ett konstigt sätt iaf. Du och jag har gått igenom så mycket tillsammans under snart 3 år både tråkiga grejer och underbara grejer. Som fått mig att stor gråta och as garva. Du vet exakt allt vi har varit med om och alla våra sjuka kvällar tillsmanns. Du förstod dig på mig en gång i tiden. Men ja jag blev besviken på dig och säkert samma du på mig men men. Vänner är till för att förlåta efter så många år efter så mycket minnen kan inte allt vara slut nu:O Du har en plats i mitt hjärta och de kommer du alltid att ha även om jag kan hata dig och vilja döda dig ibland.


Melinda Zellhann: Ja just nu är det ett stort fråge tecken hos mig. Vet inte var vi har varandra längre och knappt vad som hände mellan oss två. Okej jag kanske överreagerade lite i våran lilla historia som plötsligt blev grymt stor på kort tid. Och när jag hör att du inte kommer förlåta mig tills du får en bra anledning får mig att tänka till. Allt kan inte ha varit mitt fel. Lite måste ligga hos dig med eller hur? Säger det igen för att bråka måste man vara två det ligger inte bara hos en person. Jag har mailat dig och sagt att vi måste snacka men när du knappt kan läsa eller svara på de kanske inte allt ligger hos mig längre eller? Jag kan inte göra allt själv. Är så trött på alla bråk som har varit det är sommar de är mening att alla ska vara glada och njuta av sommaren till 100, inte gå runt och vara sura på varandra. Den dagen du svara på mitt mail kan ja börja öppna mig till dig och reda ut allt som har varit. Men det är upp till dig nu lite att ta tag i det och tänka på om du vill bli kompis igen och om du kan tänka dig att snacka ut med mig på ett moget och vuxet sätt! Vi är trots allt 18 snart 19 år man ska inte behöva alla dessa bråk dag som dag. Ja e ledsen att ja avboka alla jobb tider vi skulle jobba men de var så mycket då med allt. Men våra tider tillsmans har varit underbara kan inte hata en person jag än gång älska och delat det mesta med. Hoppas du läser detta och vill reda ut allt trots allt du och jag som har mest att snacka om!
(Kolla på bilden och försök komma ihåg oss, du har en plats i mitt hjärta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0