Lite kul att veta:

Den person som du har haft bästa fyllorna med-Helt klart melinda
En person som hatar att se andra fulla-Hahah Anna
En person som alltid gråter,skriker o bråkar på fyllan-Den platsen tar carro
En som är som en mamma till dig-Angelica hahah varje gång på fyllan
En som är akrobat på fyllan-Jannika så klart
En som e bambi på hall is-anjelie
En som kan rappa-anders (THE A)
En med skönt garv-hahah min ängel sanna
En person som gör mig glad-Denise helt klart
En som har en rolig dialekt-hahah davve och ante
En som alltid e full med dig-Luder jocke hahah
En som snackar väldigt mycket-linnea
En du saknar-Dilba,jenny,emelie,emelie (blev några fler)
En som har konstigt garv- fille:O låter sjukt
En du känt väldigt länge-sopjia min barndomskompis
En som är snål-jesse den snålisen
En som du har gått i samma klass som-jossan
En som bor granne med dig- jannis känd för jennie
En som bor långt ifrån dig-dilba sötisen
En som är lång-daniel
En som du vill ska komma hem-melinda
Något du längtar efter-helgen<3
En som e lika blond som dig-hahah sorry carro
Nått jag ångrar-mycket speciellt KILLAR
En som e roliga att bråka med-saskia(syster)
En som heter mulle-freddeaik, mullle<33333333333333333333333






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0