Måndag till torsdag!

Jupp som jag sa förut var jag med melinda i måndags var ju i rållis hela kvällen och sen hade vi för oss lite hemliga saker som jag inte kommer skriva om. Så de stannar via oss. Vi sov iaf hemma hos mig i måndags och blir väckta av att blörn ringer alldeles för tidigt på morgonen och jävlas jobbig person det där. Tog de lungt på dan tills kvällen börja närma sig när vi besstämnde med jannis att dra hem till han och chilla ett tag så tog varsinn cykel och cykla iväg till fiskis kan ju säga att de var sjukt läskigt att cykla för första gången:D Chilla hos Jannis hela kvällen tills de blev dags för att oss att cykla hem, mammas styre på cykeln var löst som om polisen hade varit där skulle vi lätt åkt fast för cykelfyllerist hahah men det var kul. Kolla på en film när vi kom hem som vi båda fort somna till så den dissa vi fett mycket. Och sen på onsdag morgon ringer så klart björn och väcker oss igen åhhh ska DÖDA han=) Chilla på dan käka och gjorde oss iordning, skulle möta jocke och gänget i rållis och dricka. Träffa även robban och gänget där var rigtigt mysig kväll igår. Den bjöd på mycket: mycket dricka,musik,skratt,jocke skulle svälja en skalbagge den idioten, brottning med jocke som jag nästan vann på tills jimmie hjälpte han och jag förlora STORT, jag och carro bada, missa tåget hem så fick vänta i 2 timmar på nästa så då roa ja och melinda oss via att dra på krogen i slussen, aldrig vart där förut så var nice. Träffa några schyssta killar där som ville att vi skulle med på efterfest men tacka nej för vi skulle hem och sova, duktiga som vi e:D Och idag torsdag vakna vi rätt sent gjorde mat och vänta på att jannis skulle komma hem til mig. Satt och kolla TV och nörda oss. Sen drog de hem och min familj käka och handla inför helgen. Ja de e i stort vad som harhänt dessa dagar. När Melinda har typ bott hos mig!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0