Måndag


Igår var det måndag och fram tills 4a tiden slappa jag bara, hände inget i stort sätt. Snacka med melinda på msn och bestämde att vi skulle till rållis med henne killkompisar. Så drog in ditt vid halv 7 tiden typ. Satt och rökte vattenpipa och drack lite och snacka. Det var trevligt alltid kul att träffa nytt folk:D Sen efter tiden gick fick jag och melinda ändrade planer vad vi skulle göra. en liten hemlis vad vi gjorde men kan ju säga att kvällen innehöll det mesta och att vi kom hem 05 i morske. Jag har gått upp för ett tag sen och Melinda sover fortfarande heheh fattar inte hur man kan sova så länge:D Idag blir det bara chill hemma tror jag! Och imorgon drar jag och ett gäng ut och tältar om vi hittar ett bra ställe.
Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Yasher

haha fin blogg :D

2010-07-08 @ 14:43:44
URL: http://yasher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0