Min helg<3

Nu e det söndag igen och jag e trött efter denna helg. I fredags var jag i stort sätt hemma och chilla nästan hela kvällen tills jag drog till marcus på kvällen. Hmmm vete fan om det var bra att jag åkte ditt, trodde vi skulle lösa alla dom svåra bittarna men blev inte någon killnad. Aja skit samma drog från han på lördag vid typ 2 tiden och mötte upp jannika i slussen om skulle hem till mig. Skulle ju ha lite fest hos mig på kvällen så vi laga god middag och gjorde oss iordnig tills kvällens fetande. Blev ett trevlig gäng om kom över iaf: jag,melinda,anjelie,jannika,ssanna,jannia,anders,jesse,oliver,olivers kompis,kim,micke,asckhan,abbe,alex och han kompis. Så det blev ett litet trvligt gäng. Satt och snacka skit och dunka musik, körde också ett nytt ÖL PEL haha ja de var ju lite annorlunda från de vanliga. Men min kväll var iaf sjukt trevlig, och tror att nästan alla var glada och nöjda till min lilla hemma fest =) kan inte bli bättre om man har sånna underbara kompisar. Jag visa en gång till som vanligt hur blond jag är. Skulle hjälpa någon om jag hade trådlöst internett, haha och dum som jag är skriker jag ut vad faaan är det, och där fick alla som var hemma hos mig ett gottt skratt. Hahah men om sagt jag har aldrig påstott att jag är smart, kan bara skratta åt mina knäppa grejer efter och skaka på huvudet och undra om jag verkligen är så dum. Hahah men men tack alla som har gjort min helg, den har varit skit bra och ni e så underbara<3

Min underbara Sanna kom också igår, var evigheter sen jag träffa den filuren. Älskar dig gumman! Det vet du. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0