Söndag:



Då är det söndag idag! Och idag har jag gått upp, ätit frukost lagt mig i sängen igen för att kolla på en film var så trött! Sen gått upp igen dunkat musik och städat mitt rum slängt alla smuts tvätt i tvätten, bäddat nytt i sängen snyggat till så nu ser man golvet igen! Sen har jag i stort sätt bara suttit vid datan hela dagen. Orkar inte göra mig iordning och dra in och träffa någon! Men imorgon blir det nog till att göra mig iordning och träffa någon kanske käka lunch eller ta en fika ute i det underbara vädret(hoppas att det är sol bara) Nu har jag nyss dukat och skärt grönsaker till maten och ska väl äta om ett tag sen får ja se tror de blir en hemma sittande kväll idag! Har ingen lust att göra mig iordning så jobbigt :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0