Varför ska inget bli som man vill att det ska bli:O?

Varför måste en sån liten och lätt sak vara så stor och svår när de börjar snackas på rigtigt. Jag är ingen person som kräver nått av någon alla får vara som dom själv vill vara, har inga större krav på hur månniskor ska vara mot mig mer än ärliga. Jag är ingen hemsk person som vissa kanske har trott eller fått en uppfattning om. De ända jag är ute efter att träffa en som gör mig glad+att ha mina vänner som är äkta och kan fatta alla mina sätt och att även jag ska fatta mig på de. Det har varit så mycket killar nu på senaste tiden för mig, har varit den ena till den andra och aldrig hittar jag rätt:O Trodde jag hitta rätt men de vissa säg att ja kräver för mycke, när jag bara krävde att han skulle höra av sig. Så det har jag nu lagt ner och ska lägga ner killar också. Orkar inte med känslor och allt sånt just nu. Man blir bara sårad och man känner sig så ensam när de man gillar försvinner! Så mitt val nu är att vara singel och förbli det. Då slipper man alla bråk och tårar! Mitt hjärta blir aldrig helt går bara sönder mer och meer för varje dag som går. Saknar kärleken ibland men tydligen är de ingen grej för mig. När man längtar efter att den person man gilla ska höra av sig och aldrig gör det är de ingen person som är till för mig! Jag vill känna rätt känsla inte fel!

Mitt hjärta är krossat igen och jag är lämnad kvar igen:( </3 FUCK YOU!
Nu ska jag inte må dåligt mer nu ska jag må så bra de går att göra och skita i allt som trycker ner mig!
Puss på er<3
//Rebecca Wikström Sundell

Kommentarer
Postat av: Patrik... typ!

snyggo ;)

2010-07-06 @ 00:14:39
URL: http://patriktyp.blogg.se/
Postat av: Icelander^^

Nice bild :)^^!

2010-07-23 @ 01:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0