dålig uppdatering, men haft mycket för mig =)

Ja då har sommarlovet börjat och det är så skönt kan göra vad man vill, fast hinner inte uppdatera lika mycket nu längre eftersom att jag nästan aldrig är hemma längre sovit borta sen u fredags:D Men här kommer lite kort uppdatering!

Fredag: Drog jag och anna och fixa dricka i kista träffa även på jessica dä, var as länge sen jag träffa henne så var kul att träffa henne igen sen drog vi hem till anna tog de lungt och leta fest hitta fest hos fille så drog ditt på kvällen, danne från min klass var där plus några andra tjejer från nacka gymnasium. Haha ja den kvällen sluta juh som den sluta både bra och dåligt. Sen drog vi hem till anna och sov där.

Lördag: Tog de lungt his anna, sen drog vi in till stan och köpte sommarlovs kortet och träffa fidah där. Sen drog vi hem till anna och chilla och kolla vad som hände på kvällen, vi bestämde oss för att dra till jakan hem till alex, men vi kände bara alex där så vart inte så kul så vi drog där ifrån och vidare in till stan för att möta broder och mackan. Haha broder var juh ^så nykter av sig^ haha broder och jag tjafsa som vanligt och mackan tryckte ut mig i regnet hundra ggr. Drog iaf hem till anna och sov där broder hängde med, så kolla på en film och snacka skit tills vi somna.

Söndag: söndag drog vi från anna efter att vi hade gjort oss iordning. Jag drog och träffa stoffe ett tag, sen drog jag och träffa steffan i södertälje och sen hem till Alex och tog det lungt hos han sen rästen av kvällen. =)

Måndag: Drog från alex in mot södertälje igen men buss chafören var cp i huvudet så var nästan på väg att bli ut kastad av bussen. Men jag tjata mig till att få stanna och en snäll kille på bussen betala en buss biljett till mig. Drog och mötte anna i stan, käka lite fort sen drog vi hem till min mamma i nacka och tog de lungt där, gjorde även pasta sallad och satt vid datan, Skulle först på fest men blev lite ändrade planer:D Så mötte en killkompis och sen drog vi till våra kära kompisar och chilla där.

Tisdag: Drog ja och anna till slussen köpte lite att äta där, sen tog vi bussen ut till mig på tynningö. Var länge sen jag var här så skönt att komma ut och träffa katterna och pappa :D Blev iaf film för mig och anna sen gjorde pappa middag och ett tag efter middagen drog vi ner till poolen och satt där i typ 2 timmar tills man var som ett russin. Sen blev det film och sova för oss.

Onsdag: Idag är det onsdag, och man vaknar av att pappa ringer kl 07 och skriker att de e sol och att vi ska lägga oss på brygga och sola, vi ba ahh visssst sen somna vi om :D nu sitter jag här vid datan och skriver om min första vecka på sommarlovet, anna kollar på film i min säng. Idag är det lill lördag och det betyder FESSSSSST<3
Ska chilla hos pappa ett tag sen hem till min mamma och hämta lite saker och hitta fest och göra oss iordning där. Vet inte vart vi sover i natt men någon stans iaf. =)

Jupp det var iaf min början på sommarlovet. Juste i måndags när jag och anna skulle dra in till stan så skulle vi med tåget från slussen till tc, var av tåget var inne anna kuta jag kom efter hade skavsår anna kom på tåget var av jag kom exakt när de hade stängt dörrarna anna står på insidan och as garvar och jag på utsidan och garavar så jag nästan gråter. Hahah men tåg föran var snäll och släppte på mig så sprang en bit ner i tåget och anna efter satte oss ner och garva så vi nästan DOG:D hahah hela tåget garva också så pinsamt men vi hade fett kul oc kan fortfarande skratta åt det idag. Fast ingen fattar hur kul det var när vi berättar utom vi själva. Men iaf lovar det var galet kul. Två smarta blondiner som ska med tåget en måndag, det kan sluta hur som helst!


SOMMARLOVET 2010 SKA BLI TILL ETT MINNE, HAR REDAN BÖRJAT AS BRAMEN MER KOMMER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0