De är inte lätt när det är svårt:O

Det är inte lätt när det är svårt! Fattar inte vad jag inbillar mig hela tiden:O Folk kan snacka om så mycket åh jag älskar dig, du är allt för mig och bla... det är ren bull shit om jag ska vara ärlig. När de inte passar en annan duger man plötsligt inte till längre. Jag kan inte duga för alla, jag kan inte ändra på mig för att alla personer ska bli glada och nöjda. Det handlar om att alla måste göra en sak för att kunna lära sig och gå vidare. Det kan inte handla om att en person ska göra allt och alla de andra ska bara kasta ut sig saker som jag ska ändra på! Så trött på den stilen, ko igen se att jag är en vanlig person som alla andra också är, att jag också har ett hjärta som kan brista ibland, och att även jag måste få vara på dåligt humör ibland!


Im not a girl, not yet a women! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0